Monday, May 11, 2009

Ayah Ibu, Kaulah Permata Hatiku

Sempena Hari Ibu dan Hari Bapa yang diisytiharkan jatuh pada bulan Mei dan Jun, suka untuk saya berkongsi dengan semua satu bahan yang telah saya kongsikan bersama rakan-rakan muslimat yang hadir semasa sesi Sister Gathering yang diadakan pada 6 Mac yang lalu.





Saya mengalami kesukaran untuk berkongsi bahan saya ini. Susah nak mencari converter yang dapat menukar slide presentation .ppt kepada .mpeg. Buat masa ini, E.M. PowerPoint Video Converter sahaja yang mampu menzahirkan bahan saya itu tadi dalam bentuk video walaupun tidak begitu lengkap.

Maaf kerana video ini banyak cacat celanya, terutamanya dari segi teknikal (grafik..transition..etc). Jika kalian sudi untuk menontonnya, dipersilakan.

Setelah itu, jika kalian semua berminat untuk melihat keseluruhan slide tersebut, bolehlah memuat turun fail powerpoint itu di sini atau di sini. Insya allah itu salinan original yang lengkap. Terdapat dua buah video di dalam slide tersebut, jadi proses untuk memuat turun fail ini agak mengambil masa. Andai kalian sanggup menunggu proses muat turun yang agak lama itu, diharapkan ianya berbaloi dan insya allah, memang berbaloi.

Semoga bermanfaat.

No comments: